TROPOKOLAGEN GUNA

Guna Collagen Medical Devices produkowane są w firmie Guna S.p.a. z siedzibą w Mediolanie. Jest to wiodąca na włoskim rynku firma farmaceutyczna, działająca od 1983 roku i posiadająca bogatą tradycję opartą na wieloletnim doświadczeniu.  Iniekcyjne kolagenowe wyroby medyczne MEDICAL DEVICE włoskiej firmy farmaceutycznej GUNA zawierają wyłącznie kolagen w postaci TROPOKOLAGENU TYPU I, czyli takiego samego, jaki jest syntetyzowany przez fibroblasty. Po iniekcji jest on wbudowywany w strukturę biorusztowania, tworzonego przez dojrzałe włókna kolagenowe. Zachodzi to w obecności glukonianu magnezu. Zastosowanie iniekcji z tropokolagenu daje możliwość przesunięcia równowagi pomiędzy procesem biodegradacji, a odtwarzaniem biorusztowania, na korzyść tego ostatniego, przyczyniając się do spowolnienia procesów starzenia i odzyskania prawidłowej struktury skóry i tkanki podskórnej. Kolagen jest białkiem obecnym w prawie wszystkich tkankach organizmu ludzkiego – wykorzystywany w medycynie jako biologicznie aktywne rusztowanie, w celu pobudzania reakcji naprawczych lub promowania procesów tworzenia nowych tkanek. Kolagen typu I (tropokolagen) stymuluje powstawanie nowych fibroblastów i produkowanie przez nie kolagenu typu III, co stwarza optymalne warunki do odbudowy tkanki łącznej.

WSKAZANIA DO ZABIEGU
  • profilaktyka anti-aging,
  • nadmierne napięcie mięśni mimicznych oraz szyi,
  • skóra wymagająca rewitalizacji,