Radiofrekwencja Mikroigłowa

Podczas zabiegu bardzo cienkie mikroigły wprowadzane są pod skórę na różną głębokość od 0,5 do 4,0mm i tu emitują bipolarne fale radiowe 1,18MHz nagrzewając krótko, lecz bardzo silnie tkankę wokół igieł, bez przegrzania powierzchni skóry i bez ryzyka poparzeń. Dodatkowe zastosowanie vacuum pozwala na precyzyjną pracę i pełną kontrolę wkłucia igieł pod odpowiednim kątem. Po emisji fali igły natychmiast wycofują się ze skóry. Na każdym z poziomów skóry powstają zarówno punkty koagulacji, tzn. małe ogniska o bardzo wysokiej temperaturze, jak i przegrzania, które zapoczątkowują remodeling podskórnego kolagenu. Wprowadzenie igieł na kilka poziomów w skórze pozwala osiągnąć przestrzenny efekt ujędrnienia skóry. Po zabiegu następuje stymulacja powstawania nowego kolagenu, skręcania się i zagęszczania jego włókien oraz budowania między nimi nowych wiązań. Skóra staje się przez to bardziej jędrna i sprężysta. Dzięki odbudowie kolagenu wypełniają się drobne zmarszczki twarzy, szyi i dekoltu. To również doskonała metoda usuwania blizn potrądzikowych, zmarszczek w okolicy oczu i ust, a także podnoszenia opadającej skóry i poprawy jej elastyczności.  Efekty zabiegów mikroigłowych fal radiowych można porównać do zabiegów wykonywanych przy pomocy lasera frakcyjnego. Istotna różnica dotyczy jednak sposobu oddziaływania na tkankę, ryzyka wystąpienia powikłań oraz długości okresu rekonwalescencji po zabiegu.

WSKAZANIA DO ZABIEGU
  • zabieg prewencyjny anti-aging
  • utrata jędrności skóry,
  • wiotkość,
  • zmarszczki.
  • utrata owalu twarzy,
  • opadające policzki (chomiczki),
  • opadające powieki,
  • worki pod oczami,
  • blizny potrądzikowe,
  • przebarwienia skórne.
KORZYŚCI ZABIEGOWE
  • głęboka frakcyjna odnowa skóry,
  • silny efekt termiczny w skórze właściwej,
  • brak termicznego uszkodzenia naskórka,
  • doskonały efekt remodelowania kolagenu,
  • precyzyjna kontrola głębokości działania,
  • płynna regulacja poziomu energii RF,
  • minimalna bolesność zabiegu,
  • krótki czas impulsu RF – brak rekonwalescencji,
  • ituicyjne menu i prosty system wymiany końcówki,
  • optymalna termoliza,
  • idealna odległość między igłami na matrycy zabiegowej pozwala na zastosowanie,
  • bipolarnych fal radiowych w obszarach docelowych, prowadząc do równomiernej,
  • koagulacji bez ryzyka zakłócenia energii spowodowanego przez nakładanie się fal,
  • radiowych w bliskiej odległości.
JAK DBAĆ O SKÓRĘ PO ZABIEGU?
Skóra po wykonaniu zabiegu Radiofrekwencji mikroigłowej może być mocno zaczerwieniona przez około 1-3 dni. W kolejnym procesie gojenia możemy zaobserwować miejscowe złuszczanie. Zdarzają się też drobne wybroczy albo mikrosiniaki  które zazwyczaj szybko się goją.  Po zabiegu nie korzystamy z brudnych miejsc typu: basen, sauna, solarium. Rezygnujemy w tym dniu z treningów, aby skóra nie pociła się. W okresie pozabiegowym szczególną uwagę zwracamy na pielęgnację i higienę, pamiętając, że ciągłość naskórka została przerwana. Używamy wyłącznie świeżych, czystych ręczników. Zalecamy również wymianę poszewki na czystą w dniu zabiegu.  W najbliższych dniach po zabiegu stosujemy jedynie delikatne preparaty do pielęgnacji domowej. Łagodne produkty do oczyszczania skóry oraz kremy np.: Avene Cicalfate +.

PRZECIWSKAZANIA
  • ciąża oraz laktacja,
  • choroby nowotworowe, stany ponowotworowe (okres do 5 lat),
  • rozrusznik, zastawka serca, metalowe implanty,
  • epilepsja, stwardnienie rozsianie,
  • choroby bakteryjne, wirusowe i grzybicze,
  • nadczynność tarczycy, nieuregulowana cukrzyca (niepoddawana leczeniu farmakologicznemu),
  • ropnie tkanek miękkich, stawów i kości, ostre zapalenie stawów i kości,
  • obrzęki o nieznanej etiologii,
  • zaburzenia czucia bólu i odczuwania ciepła,
  • nadciśnienie,
  • zaburzenia krzepliwości, skłonność do krwawień,
  • przerwana ciągłość skóry,
  • implanty wchłanialne i wypełnienia w miejscu zabiegowym np. kwasem hialuronowym tzw. „wypełniacze”.

Koszt zabiegu od 600 zł
Czas zabiegu od 45 min
Znieczulenie TAK
Liczba zabiegów 3-4