Regulamin

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy dokument zwany dalej Regulaminem określa zasady świadczenia i korzystania z usług w klinice KM Clinic stosownie do art. 384 kodeksu cywilnego – w szczególności określa ogólne warunki umów o świadczenie usług, jakie zawierane są pomiędzy KM Clinic, a Klientami, obowiązki Stron umów oraz zasady odpowiedzialności Stron. Regulamin jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej kliniki pod adresem: www.kmclinic.pl zakładka regulamin, a także w siedzibie kliniki znajdującej się na ul. Bokserskiej 73/U4 w Warszawie.
  2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, użyte w jego treści definicje oznaczają:
    • KLINIKA – placówka znajdująca się w Warszawie na ul. Bokserskiej 73/u4, 02-260 Warszawa, prowadzona przez Joannę Kamola oraz Daria Maciąg pod nazwą: KM Clinic s.c. NIP: 9512572508, REGON: 525674901.
    • PRACOWNIK – personel posiadający kwalifikacje i wiedzę – świadczący Usługi w imieniu i na rachunek Kliniki.
    • KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną– która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Kliniką.
    • USŁUGI – usługi świadczone w Klinice w ramach działalności gospodarczej prowadzonej przez przedsiębiorcę, w siedzibie Kliniki, o których mowa w punkcie 2.1 Regulaminu.
    • KONSUMENT – klient będący osobą fizyczną dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny DZ. U. 16, poz. 93 ze zmianami).
    • CENNIK – informacja na temat aktualnych cen oraz promocji w Klinice, na świadczone przez Klinikę Usługi, dostępna na stronie internetowej Kliniki oraz w siedzibie Kliniki. Wszystkie ceny podane w Cenniku są wyrażone w złotych polskich.
    • UMOWA – umowa o świadczenie Usług zawarta pomiędzy Kliniką, a Klientem.
    • UMOWA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta pomiędzy Kliniką, a Konsumentem przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014, poz. 827 z późniejszymi zmianami). Momentem zawarcia Umowy na Odległość jest dokonanie przez Konsumenta, za pośrednictwem poczty elektronicznej: kmclinic.recepcja@gmail.com, telefonicznie pod numerami telefonów: +48 572200062, przez profil facebook o nazwie: facebook.com/profile.php?id=100093995003239, lub programu Booksy, akceptacji istotnych postanowień Umowy, w tym w szczególności dokonanie akceptacji Regulaminu oraz wysokości i zasad wpłaty zadatku na poczet wynagrodzenia za Usługę (jeżeli jest to wymagane w danym przypadku) lub pełnej opłaty za Usługę (jeżeli jest to wymagane w danym przypadku).
    • ZABIEG – zabieg medycyny estetycznej, zabieg kosmetologiczny, zabieg trychologiczny, wykonywane w Klinice przez Pracowników o niezbędnych kwalifikacjach, w ramach świadczonych usług, w ramach aktualnego Cennika.
    • KONSULTACJA – rozmowa Pracownika z Klientem przed wykonywanym Zabiegiem.
    • VOUCHER UPOMINKOWY – bon usługowy wydawany przez Klinikę w formie papierowej, (a w wypadku jego sprzedaży w ramach Umowy Zawartej na Odległość – w formie elektronicznej pliku PDF lub przesyłką pocztą tradycyjną/ kurierem), uprawniający jego posiadacza do skorzystania z Usług Kliniki na warunkach określonych na samym bonie, do wartości limitu kwotowego wyrażonego w treści bonu.
    • PAKIET ZABIGÓW – większa liczba Zabiegów (od 2 do 10) sprzedawanych przez Klinikę w ramach jednorazowo płatnego pakietu, którego cena jest niższa niż suma cen jednostkowych poszczególnych Zabiegów zawartych w danym pakiecie.
    • STRONA KLINIKI- oficjalna strona WWW Kliniki mieszcząca się pod adresem: https://kmclinic.pl/
  3. Podjęcie decyzji o skorzystaniu z Usług Kliniki, dokonanie przedpłaty oraz rezerwacja terminu są równoznaczne z zawarciem przez Klienta umowy cywilnoprawnej o świadczenie usług i z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  4. Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu, warunkami koniecznymi dla skorzystania z Usług oferowanych przez Klinikę są:
    • wypełnienie przez Klienta obowiązujących w Klinice formularzy i oświadczeń, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania Usługi, w tym w szczególności: udzielenie w sposób świadomy zgody na wykonanie Zabiegu oraz innych przedstawionych dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania Zabiegu/ Pakietu Zabiegów, jak również wypełnienie przez Klienta ankiety/karty do wstępnej kwalifikacji/ oświadczenia o stanie zdrowia związanego.
    • zachowanie niezbędnych środków ostrożności i respektowanie zaleceń sanitarnych przekazywanych przez Pracowników Kliniki.
    • zakwalifikowanie Klienta przez pracowników Kliniki do danego Zabiegu.
    • zgoda na wykonanie zdjęć obszaru, który ma być poddany Zabiegowi – przed i po Zabiegu.
  1. Klinika świadczy Usługi wyłącznie w godzinach pracy Kliniki. Informacja o godzinach otwarcia Kliniki zamieszczona jest na Stronie Internetowej Kliniki. Klinika zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy. Przez zmianę czasu pracy Kliniki należy rozumieć: czasowe zamknięcie Kliniki lub czasowe skrócenie/ wydłużenie godzin pracy.
  2. Informacja o Usługach oferowanych przez Klinikę znajduje się na Stronie Internetowej oraz w siedzibie Kliniki. Klinika zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian zarówno w katalogu oferowanych Usług jak i w Cenniku.
  3. Klinika oświadcza, że brak jest jakichkolwiek przesłanek prawnych oraz faktycznych uniemożliwiających Klinice wykonanie postanowień niniejszego Regulaminu.

§ 2 ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG W KLINICE

    1. 1.

Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu Świadczenia Usług, warunkiem wykonania przez Klinikę Usługi jest wyrażenie przez Klienta w sposób świadomy i swobodny zgody na Zabieg na formularzu obowiązującym w Klinice – przedstawionym do zapoznania się z jego treścią Klientowi przed wykonaniem Zabiegu, po odebraniu od Klienta czytelnego podpisu wraz z datą jego złożenia.

2. Zgodę na Zabieg może wyrazić Klient pełnoletni posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.

      • W przypadku Klientów, którzy nie ukończyli 16 roku życia- formularz ze zgodą na Zabieg powinien zostać podpisany przez przedstawiciela ustawowego małoletniego Klienta, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
      • W przypadku Klientów, którzy ukończyli 16 rok życia- formularz ze zgodą na Zabieg powinien zostać podpisany przez małoletniego Klienta oraz przedstawiciela ustawowego.

3. Klinika zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi w przypadku:

      • braku zgody Klienta na wykonanie Zabiegu/ Pakietu Zabiegów lub w przypadku, gdy zgoda nie została udzielona w sposób prawidłowy, tzn. zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
      • gdy stan Klienta wskazuje na spożycie alkoholu, środków odurzających lub innych środków, mogących mieć wpływ w ocenie Pracownika Kliniki na wystąpienie ewentualnych powikłań w związku z wykonywanym Zabiegiem lub też uniemożliwić bądź utrudnić jego wykonanie.
      • niezastosowania się przez Klienta do zaleceń Pracownika Kliniki w zakresie przygotowania się w ściśle określony sposób do Zabiegu, w tym w szczególności wykonania oraz przedstawienia niezbędnych badań lub w przypadku braku zastosowania się we wskazanym terminie do zaleceń związanych z wykonywanym Zabiegiem.
      • braku zgody Klienta na działania konieczne do prawidłowego wykonania przez Pracownika Zabiegu, w tym w szczególności braku zgody na wykonanie dokumentacji zdjęciowej lub też odmowy udzielenia informacji lub nieudzielenie informacji koniecznych do prawidłowego wykonania Usługi przez Pracownika bądź niewypełnienia przez Klienta obowiązujących w Klinice formularzy/oświadczeń i innych niezbędnych dokumentów koniecznych do prawidłowego wykonania Zabiegu/Pakietu Zabiegów lub dokumentacji związanej z COVID-19.
      • gdy w ocenie Pracownika Klient nie kwalifikuje się do danego Zabiegu, ze względów medycznych/zdrowotnych.
      • spóźnienia Klienta na Zabieg przekraczające 15 minut.
      • niedokonanie przez Klienta płatności za Usługę w sposób zgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

4. Klinika zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany terminu wykonania Usługi w następujących przypadkach, gdy:

      • wykonanie Zabiegu było niemożliwe z przyczyn niezależnych od Kliniki (takich jak awaria urządzeń, mediów, choroba lub nieprzewidziana nieobecność Pracownika przeprowadzającego Zabieg, siła wyższa w tym zalecenia Ministerstwa Zdrowia i innych instytucji).
      • konieczne jest wykonanie dodatkowych badań przez Klienta przed wykonaniem Usługi lub zaszła inna uzasadniona przesłanka warunkująca zmianę terminu.

5. Klient jest zobowiązany do stosowania się do wszystkich zaleceń Pracowników Kliniki udzielonych mu w związku z planowaną i wykonaną Usługą oraz do dochowania terminów i zasad kontroli po wykonanym Zabiegu/ Pakiecie Zabiegów.

§ 3 UMAWIANIE I ODWOŁYWANIE KONSULTACJI/ ZABIEGÓW

  1. Umówienie się przez Klienta na Zabieg w Klinice może nastąpić: za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kmclinic.recepcja@gmail.com, telefonicznie pod numerem telefonu +48 572200062, przez profil Facebook o nazwie: facebook.com/profile.php?id=100093995003239, lub programu Booksy.
  2. Do Klienta, po umówieniu Konsultacji/ Zabiegu, zostanie każdorazowo wysłane potwierdzenie planowanego terminu wykonania Zabiegu na podany nr telefonu bądź adres mailowy.
  3. Klient zobowiązany jest przybyć do Kliniki na umówioną Zabieg 5 minut wcześniej przed wyznaczoną godziną Zabiegu celem dopełnienia niezbędnych formalności oraz przygotowania się do planowanej Zabiegu.
  4. W razie braku możliwości przybycia Klienta na umówioną Konsultację/Zabieg w ustalonym terminie Klient jest zobowiązany do poinformowania Kliniki nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem Zabiegu. W takim przypadku Klientowi przysługuje możliwość odwołania lub zmiany terminu Zabiegu na inny ustalony z pracownikiem Kliniki. W przypadku nieodwołania przez pacjenta wizyty- zarezerwowany termin ulega wykreśleniu. W przypadku nieprzybycia w ustalonym terminie Klienta na zakupiony wcześniej Zabieg oraz braku poinformowania Kliniki o swojej nieobecności w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym niniejszego paragrafu, Klientowi przepada nieodwołany Zabieg, bez możliwości jego wykonania w innym terminie. W przypadku wykupionego Pakietu Zabiegów, w razie nieprzybycia Klienta w ustalonym terminie oraz braku poinformowania Kliniki o swojej nieobecności w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym niniejszego paragrafu, Klientowi przepada nieodwołany Zabieg, bez możliwości jego wykonania w innym terminie.
  5. W razie spóźnienia się Klienta na Konsultację/ Zabieg, Klinika ma prawo do skrócenia umówionego Zabiegu/Konsultacji o czas spóźnienia się Klienta.W razie spóźnienia Klienta przekraczającego 15 minut, Klinika ma prawo do odmowy wykonania Zabiegu zgodnie § 2 pkt 3 Regulaminu. Celem wyjaśnienia wątpliwości, w tych przypadkach Klientowi nie przysługuje prawo żądania zwrotu płatności za Zabieg.
  6. W razie braku możliwości odbycia przez Klienta Zabiegu, w umówionym terminie z uwagi na stan zdrowia uniemożliwiający skorzystanie z wykupionego wcześniej Zabiegu, dokonana wpłata za niewykorzystane Usługi w Klinice jest każdorazowo zwracana, po przedłożeniu pisemnego zaświadczenia od lekarza wskazującego okoliczności uniemożliwiające realizację Usługi.

§ 4 PŁATNOŚCI

  1. Klient dokonuje płatności za Zabieg/Pakiet Zabiegów/Voucher Podarunkowy świadczone przez Klinikę przed jego wykonaniem według Cennika obowiązującego w dniu jego zakupu, promocje się nie łączą.
  2. Klient może dokonać płatności, o której mowa w ust. 1 w formie gotówkowej lub kartą płatniczą w siedzibie Kliniki lub w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Klinikę nr rachunku: 02 1140 2004 0000 3902 8387 7661. Klinika zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Zabiegu, w przypadku braku zapłaty za Zabieg/Pakiet Zabiegów przed wykonaniem Zabiegu/Pakietu Zabiegów lub braku zaksięgowania się płatności, najpóźniej w dniu, w którym Klient umówił się na Zabieg.
  3. Klinika po dokonaniu płatności przez Klienta wystawia paragon fiskalny za Zabieg lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
  4. Klient zobowiązany jest przed przybyciem na wizytę do zapoznania się z cennikiem Kliniki obowiązującym na chwilę dokonywania płatności, dostępnym w recepcji Klinik, na stronie internetowej Kliniki oraz na platformie Booksy.
  5. Klinika zastrzega sobie prawo do zachowania wpłaconego przez Klienta uprzednio zadatku, w przypadku: niedochowania przez Klienta terminów, o których mowa w § 3 Regulaminu. zajścia przesłanek, o których mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu.
  6. Płatność za Pakiet Zabiegów w Klinice dokonywana jest przez Klienta w wysokości według Cennika obowiązującego w dniu zakupu Pakietu Zabiegów:
    1. jednorazowo za cały Pakiet Zabiegów najpóźniej w dniu pierwszego Zabiegu wykonywanego w ramach Pakietu Zabiegów.
    2. w trzech równych transzach w wysokości według Cennika obowiązującego w dniu zapłaty pierwszej transzy za Pakiet Zabiegów, przy czym Klient zobowiązany jest do dokonania płatności pierwszej transzy za Pakiet Zabiegów najpóźniej w dniu pierwszego Zabiegu wykonywanego w ramach Pakietu Zabiegów. Brak dokonania przez Klienta Płatności w tym terminie skutkuje zastosowaniem przez Klinikę cen jak dla indywidualnego Zabiegu, obowiązujących w Cenniku w dniu zakupu Zabiegu.
  7. Klientowi przysługuje prawo do odwołania/zmiany terminu Zabiegu zakupionego w ramach Pakietu Zabiegów, z zastrzeżeniem dochowania przez Klienta zasad oraz terminów, o których mowa w § 3 Regulaminu.
  8. O zwrot środków za Zabieg/Pakiet Zabiegów opłaconych i niewykorzystanych Klient może ubiegać się do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od daty dokonania płatności. Wpłacone i niewykorzystane środki można wykorzystać na inne usługi z oferty Kliniki.
  9. W przypadku, gdy wpłacony przez Klienta zadatek podlega zwrotowi, wobec odwołania przez Klienta umówionego i opłaconego Zabiegu/Pakietu Zabiegów, zwrot płatności dokonany zostanie przez Klinikę w terminie nie dłuższym niż 14 roboczych od dnia rezygnacji przez Klienta z Zabiegu.
  10. Klinika, informuje, iż podstawowym dowodem zakupu Usług w Klinice jest paragon fiskalny. Klinika wnosi o jego zachowanie przez Klienta do czasu pełnego zakończenia Usługi. W razie potrzeby, w przypadkach, o których mowa w ust. 10 niniejszego paragrafu, § 6 Regulaminu Klinika będzie wnioskować o zwrot paragonu fiskalnego od Klienta.

§ 5 VOUCHERY PODARUNKOWE

  1. Voucher Podarunkowy może opiewać na dowolną kwotę lub zostać wystawiony na konkretny Zabieg/Pakiet Zabiegów.
  2. Voucher Podarunkowy jest ważny przez okres 12 miesięcy od daty jego zakupu. W tym okresie należy skorzystać z Zabiegu lub aktywować Voucher, tzn. rozpocząć korzystanie z Pakietu Zabiegów. Po upływie terminu ważności Vouchera Podarunkowego przepada możliwość skorzystania z Zabiegu/Pakietu Zabiegów nim objętych. Może on zostać wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt w zależności od rodzaju wykupionych Usług.
  3. Voucher Podarunkowy nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. W przypadku wyboru przez Klienta Usług, których wartość opiewa na wyższą kwotę niż kwota objęta Voucherem Podarunkowym, istnieje możliwość dopłaty do Voucheru Podarunkowego. W przypadku wyboru przez Klienta Usług, których wartość opiewa na kwotę niższą niż kwota objęta Voucherem Podarunkowym, nie ma możliwości wydania reszty w gotówce lub w formie przelewu z Vouchera Podarunkowego.

§ 6 UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), w terminie czternastu dni od otrzymania zakupionego Zabiegu/Pakietu Zabiegów lub Vouchera Podarunkowego, Konsument przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu kosztów zakupionego Zabiegu/Pakietu Zabiegów lub Vouchera Podarunkowego, bez konieczności podawania przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem postanowień art. 33, art. 34 ust.2 i 35 tejże ustawy. Prawo odstąpienia od Umowy Zawartej na Odległość odnosi się wyłącznie do sprzedaży konsumenckiej, tj. wyłącznie do umów sprzedaży zawartych na odległość z konsumentem wg. przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na adres Kliniki, wskazany w § 1 ust 2.1 Regulaminu.
  3. Konsument, który zawarł Umowę na Odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w pkt 4 poniżej. Czternastodniowy termin, o którym w ust. 1 niniejszego paragrafu, liczony jest od dnia, w którym Konsument dokonał płatności za Zabieg/Pakiet Zabiegów na rachunek bankowy wskazany przez Klinikę. Do zachowania tego terminu konieczne jest wysłanie Klinice oświadczenia dotyczącego wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku, gdy na wyraźne żądanie Konsumenta wykonanie Zabiegu/Pakietu Zabiegów ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość, o którym mowa w ust 3 powyżej, Konsument wykonujący ma prawo odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość w takim przypadku (tj. po zgłoszeniu takiego żądania) ma obowiązek zapłaty za Zabieg spełniony do chwili odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionej Usługi z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny.
  5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy zawartej na Odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsumentowi zostaje zwrócona uiszczona przez Klienta płatność. Wówczas Zabieg/Pakiet Zabiegów lub Voucher Podarunkowy zostają anulowane przez Klinikę. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy w trybie przewidzianym w ust. 4 Klinika, ma prawo dokonać zwrotu zapłaty po uprzednim potrąceniu należnej ceny za Zabieg wykonany.
  6. Zwrot płatności Konsumentowi i anulowanie Zabiegu/ Pakietu Zabiegów lub Vouchera Podarunkowego nastąpią niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie czternastu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klinikę oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

§ 7 REKLAMACJA

  1. Klinika zobowiązuje się świadczyć na rzecz Klientów Usługi wolne od wad i ponosi odpowiedzialność, jeżeli sprzedane Usługi mają wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  2. Wszelkie reklamacje, które wynikają z naruszenia praw Klienta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa bądź wynikające z naruszenia treści Regulaminu, powinny być kierowane na piśmie na adres Kliniki lub drogą mailową, na adresy wskazane § 1 ust. 2.1 Regulaminu niezwłocznie po stwierdzeniu przez Klienta nieprawidłowości.
  3. Klinika zobowiązuje się rozpatrzyć prawidłowo doręczoną reklamację Klienta, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej prawidłowego doręczenia lub od daty wizyty, o której mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu. Klient zostanie poinformowany o decyzji Kliniki w formie pisemnej lub odpowiednio mailowej na wskazany przez Klienta adres.
  4. Na wyraźną prośbę pracownika Kliniki, Klient zobowiązany jest stawić się osobiście w Klinice w terminie uzgodnionym z pracownikiem Kliniki, celem zweryfikowania zasadności w ramach reklamacji przez Klienta zastrzeżeń.
  5. Reklamacja nie będzie uwzględniana przez Klinikę, w przypadku, gdy Klient:
    1. przerwał zaplanowaną terapię bez wyraźnej przyczyny zdrowotnej
    2. nie stosuje się do zaleceń Kliniki
    3. dokonuje samodzielnie lub u innego usługodawcy korekt udzielonych przez Klinikę Usług
    4. zataił się przed Kliniką, informacje mające wpływ na przebieg oraz efekty świadczonych Usług

§ 8 PRAWA, OBOWIĄZKI KLIENTA

  1. Klient korzystający z Usług Kliniki jest zobowiązany do:
    • przestrzegania zapisów, które wynikają z Regulaminu.
    • przestrzegania wszelkich zasad o charakterze porządkowym, które obowiązują w Klinice, w tym w szczególności zawartych w formie pisemnej na tablicach informacyjnych i innych dokumentach oraz informatorach i wewnętrznych procedurach obowiązujących w Klinice, a także zasad i zaleceń przekazanych w formie ustnej przez pracowników Kliniki.
    • przestrzegania bezwzględnego zakazu palenia tytoniu, wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych oraz zażywania środków odurzających i innych substancji, które mogłyby zagrażać życiu lub zdrowiu Klienta bądź powodować/ zwiększać ryzyko powikłań podczas i po Zabiegu, na terenie Kliniki oraz przybywania do Kliniki po spożyciu lub pod wpływem napojów alkoholowych lub działania substancji i środków odurzających i innych substancji, które mogłyby zagrażać życiu lub zdrowiu Klienta bądź powodować/ zwiększać ryzyko powikłań podczas i po Zabiegu.
    • posiadania ważnego dokumentu pozwalającego na zidentyfikowanie tożsamości Klienta oraz okazania go na prośbę pracownika Kliniki, w celu realizacji Umowy/ Umowy Zawartej na Odległość, Vouchera Upominkowego.
    • poszanowania godności, prywatności i uprzejmego traktowania pracowników i innych Klientów Kliniki.
    • poszanowania mienia będącego własnością Kliniki, jej Pracowników i innych Klientów oraz do zachowania w czystości pomieszczeń, z których korzystają. W przypadku, celowego zniszczenia mienia ww., osób bądź kradzieży ich mienia, Klient ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych.
    • przed rozpoczęciem Zabiegu/Pakietu Zabiegów/ realizacją Vouchera Podarunkowego zapoznać się wszelkimi informacjami, propozycjami dotyczącymi Zabiegu/ Pakietu Zabiegów oraz informacjami o dających się przewidzieć następstwach zastosowania albo zaniechania i rokowaniach Zabiegu/ Pakietów Zabiegów, konsekwencjach niezastosowania się przez Klienta do terminów wykonywania Zabiegów i innych zaleceń Pracownika Kliniki oraz producentów urządzeń, na których wykonywane są Usługi – Klient zobowiązany jest do złożenia czytelnego podpisu, pod niezbędnymi dokumentami, oświadczeniami i formularzami potwierdzającymi fakt zapoznania się z ich treścią. Klinika zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji przez Klienta, który nie stosuje się do zaleceń i terminów wskazanych Klientowi przez Pracownika Kliniki lub producentów urządzeń, na których wykonywane są Usługi.
    • Klient ma prawo przed rozpoczęciem Zabiegu/Pakietu Zabiegów/ realizacją Vouchera Podarunkowego, uzyskać od Pracownika Kliniki wszelkie informacje, propozycje dotyczące Zabiegu/ Pakietu Zabiegów, informacje o dających się przewidzieć następstwach zastosowania albo zaniechania i rokowaniach Zabiegu/ Pakietów Zabiegów.
    • Klient, którego prawa wynikające z Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa zostały naruszone w związku ze świadczeniem przez Klinikę Usług w ramach łączących Klienta z Kliniką Umowy ma prawo do złożenia skargi w formie pisemnej na adres mailowy: kmclinic.recepcja@gmail.com.
    • Klient ma prawo do poszanowania intymności i godności w trakcie świadczenia Usług przez Pracownika Kliniki, który ma obowiązek postępować w sposób zapewniający poszanowanie tego prawa.

§ 9 PRAWA, OBOWIĄZKI KLINIKI

  1. Pracownik Kliniki zobowiązany jest do:
    • przestrzegania zapisów, które wynikają z Regulaminu oraz informowania o nich Klientów Kliniki.
    • przestrzegania i informowania Klientów o wszelkich zasadach o charakterze porządkowym, które obowiązują w Klinice.
    • noszenia odzieży ochronnej.
    • przestrzegania zasad BHP.
    • Pracownik Kliniki, przed rozpoczęciem Zabiegu/Pakietu Zabiegów/ realizacją Vouchera Podarunkowego, ma obowiązek przekazać Klientowi wszelkie informacje, propozycje dotyczące Zabiegu/ Pakietu Zabiegów, informacje o dających się przewidzieć następstwach zastosowania albo zaniechania i rokowaniach Zabiegu/ Pakietów Zabiegów oraz odebrać od Klienta wszystkie niezbędne dokumenty, oświadczenia i formularze, opatrzone czytelnym podpisem Klienta wraz z datą.
    • poszanowania godności, prywatności i uprzejmego traktowania Klientów oraz innych Pracowników.

§ 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klientów Kliniki jest Joanna Kamola oraz Daria Maciąg prowadząca działalność pod nazwą: KM Clinic s.c., NIP: 9512572508, REGON: 525674901.
  2. Dane osobowe Klienta nie są i nie będą udostępniane innym odbiorcom poza przypadkami, gdy taki obowiązek wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub została na to wyrażona odrębna zgoda. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  3. Dane osobowe w Klinice przetwarzane są zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE- Rozporządzenie RODO).
  4. Administrator dobrał i zastosował środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych z należytą starannością oraz zabezpieczył je przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Klinikę wyłącznie w celach związanych z wykonaniem Umowy oraz do komunikacji z Klientem co do Usług, które Klient zakupił lub zamierza zakupić. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 także zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  6. Prawa przysługujące Pani/a, w związku z przetwarzaniem przez Klinikę danych osobowych:
    • Prawo dostępu do danych osobowych.
    • Prawo do sprostowania danych osobowych.
    • Prawo do usunięcia danych osobowych.
    • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
    • Prawo do przenoszenia danych osobowych.
    • Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
    • Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Okres przechowywania danych osobowych: Pana/i dane osobowe Klinika będzie przechowywać przez okresy określone zgodnie z prawem.
  8. Odbiorcami danych osobowych Klienta są podmioty zapewniające Klinice usługi oraz platformy mediów społecznościowych.

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie pytania i uwagi dotyczące funkcjonowania Kliniki kosmetologicznej KM Clinic można kierować na adres poczty elektronicznej: kmclinic.recepcja@gmail.com, telefonicznie pod numerem telefonu +48 572 200 062, przez profil facebook o nazwie: https://www.facebook.com/profile.php?id=100093995003239.
  2. Klinika nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy, przedmioty wartościowe i pieniądze Klienta pozostawione bez nadzoru.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 – tekst jednolity).
  4. Klinika zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa, zmian biznesowych czy technologicznych dotyczących urządzeń, na których pracuje Klinika. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.
  5. Przetwarzanie danych osobowych – Dane będą przetwarzane przez KM Clinic s.c. z siedzibą: ul. Bokserska 73/U4, 02-690 Warszawa zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz przepisami z zakresu ochrony danych osobowych w celu odpowiedzi na zadane pytanie, przekazania informacji o produktach i usługach lub przekazania informacji handlowej. Oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz iż poinformowano mnie o prawie dostępu do moich danych osobowych, możliwości ich poprawiania oraz o prawie odwołania zgody w dowolnym momencie. Dane nie zostaną udostępnione podmiotom trzecim.
  6. Regulamin wchodzi w życie 1.09.2023 r. Aktualny i ujednolicony tekst Regulaminu, w tym obejmujący wszelkie dotychczasowe zmiany jego treści, dostępny jest na stronie https://kmclinic.pl oraz w siedzibie Kliniki. Klinika zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji postanowień Regulaminu.
Scroll to Top